Název:
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
Překlad názvu:
Analysis of marketing environment in the company
Autoři:
KRINESOVÁ, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí se záměrem identifikace a určení trendů pro budoucí vývoj firmy. Vybrala jsem si firmu TVAR, výrobní družstvo Klatovy. Tato společnost vyrábí převážně nábytek pro mateřské školy. Vlastní hodnocení úrovně marketingového prostředí jsem provedla pomocí Porterova modelu, ekonomické analýzy a STEP analýzy.The main objective of my bachelor thesis is marketing environment analysis and in terms of records to assess trends for future company development. I have chosen the the company TVAR, cooperative society Klatovy. Recently the firm focuses on kindergarden furniture production. I have analysed this company marketing environment with the assistance of Porter model, STEP and economic analyse.
Klíčová slova:
marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; marketig; marketing environment; Porter model; STEP analyse Citace: KRINESOVÁ, Michaela. Analýza marketingového prostředí vybrané firmy. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9105