Název: Marketingový mix fitness centra AQUAPALACE PRAHA
Překlad názvu: Marketing mix of fitness centre AQUAPALACE PRAHA
Autoři: Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; služby; SWOT analýza; marketing; marketing mix; marketing research; services; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43371

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-489105


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet