Original title: Rozdíly homogenně a heterogenně uspořádaných tříd v MŠ a jejich vliv na připravenost dítěte pro vstup do 1. třídy základní školy
Translated title: Differences between the homogenous and heterogenous classes arranged at maternity schools, plus the influence of these arrangements on the child's preparedness to enter the first grade of elementary school.
Authors: Srbová, Věra ; Kropáčková, Jana (advisor) ; Havlová, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: a child's readiness for compulsory education; deferment of education; elementary school; entering elementary school; heterogeneous class; homogeneous class; nursery school; pedagogical diagnostics; school maturity; school preparedness; heterogenní třída; homogenní třída; mateřská škola; odklad školní docházky; pedagogická diagnostika; příprava dítěte na povinnou školní docházku; vstup do základní školy; základní škola; školní připravenost; školní zralost

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/35387

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-488569


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share