Original title: Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Translated title: Comparison of Final Consumer s Contributions of The Purchase Network Marketing and Consumer Cooperative
Authors: LAVIČKA, Martin
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Amway; consumers{\crq} cooperative; COOP; Direct selling; final consumer; MLM; network marketing; Amway; COOP; družstevní hodnoty; družstevní principy; družstvo; multilevel marketing; network marketing; Přímý prodej; spotřební družstevnictví; síťový prodej
Citation: LAVIČKA, Martin. Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8844

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48799


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share