Original title:
Komunikácia značky Kotex
Translated title:
Communication of Kotex brand
Authors:
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom tejto diplomovej práce je realizácia komplexnej analýzy komunikačnej stratégie značky Kotex z roku 2003, kedy prebehol jej celkový relaunch. Na základe zistených informácií vyhodnotiť efektívnosť zvolených komunikačných prostriedkov pri dosahovaní marketingových cieľov v danom období. Diplomová práca by mala potvrdiť vhodnosť komunikačného mixu pre danú značku v tržnom prostredí dámskej hygieny s ohľadom na rozpočtové obmedzenia a špecifiká cieľovej skupiny. Praktickým prínosom práce je jednak posúdenie vhodnosti použitej komunikačnej stratégie a následne navrhnutie ďalších možných aktivít doporučených k realizácii za limitujúcich podmienok daných ako korporátnymi pravidlami, tak tržnými špecifikami.Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.The objective of my diploma thesis is a complex analysis of communication strategy of Kotex brand, which was introduced in 2003, after a general relaunch. According to gained information I evaluate effectiveness of the selected communication tools by achieving marketing goals over a specified period of time. This thesis should confirm the suitability of the marketing mix applied for KOTEX brand in specific environment of feminine hygiene market considering the limited budget and target audience specification. Practical contribution of this thesis is passing judgment on suitability of selected communication strategy and also recommendation of another new as well as a recommendation of new and proper activities which would be possible to bring to life.
Keywords:
Commercial communication; Communication effectiveness; Communication message; Communication objectives; Kimberly-Clark; Kotex; Marketing communication; Marketing mix; Media; Target audience; Cílová skupina; Efektivnost komunikace; Kimberly-Clark; Komerční komunikace; Komunikační cíle; Komunikační zdělení; Kotex; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Média
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8886