Original title: Aktivity podporující spolupráci základní školy s mateřskou školou a rodinou směřující k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy
Translated title: Activities offered by Primary Schools supporting the involvement of both parents and the pre-primary school resulting in a trouble free transition for the child
Authors: Partyková, Veronika ; Kropáčková, Jana (advisor) ; Kargerová, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communications; diagnostics of school readiness and experience; family; pre-primary; preschool child; preschool education; primary school; requirements of primary school for child; types of cooperation; diagnostika školní zralosti a připravenosti; dítě předškolního věku; formy spolupráce; komunikace; mateřská škola; požadavky základní školy na dítě; předškolní vzdělávání; rodina; základní škola

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84747

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-487065


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share