Original title: Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
Translated title: Analysis of marketing environment in chosen company
Authors: ČERNÁ, Jana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis of the marketing environment; marketing; marketing environment; Porter´s model of five powers; STEP analysis; analýza marketingového prostředí; marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza
Citation: ČERNÁ, Jana. Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9108

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48678


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share