Název: Marketingová komunikace v performativním umění
Překlad názvu: Marketing communication in performing arts
Autoři: Hájková, Eliška ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Váša, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; marketing; marketing kultury; obraz a text; Sémiotika; verbální a vizuální komunikace; communication; marketing; marketing of culture; picture and text; Semiotics; verbal and visual communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61186

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-485994


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet