Název: Mediální trh v České republice v kontextu současného hospodářského vývoje
Překlad názvu: Media Market in the Czech Republic in the Context of Contemporary Economic Development
Autoři: Machková, Marta ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dopad krize; ekonomická situace; hospodaření; Média; trh; Česká republika; economic situation; impact of the crisis; market; Media; the Czech Republic

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/33977

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-484851


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet