Název: Gender a média v éře postmodernity: Odkrývání genderových stereotypů v současném českém reklamním diskurzu
Překlad názvu: Gender and Media in the Age of Post-Modernity: Revealing Gender Stereotypes in the Contemporary Czech Advertising Discourse
Autoři: Olbertová, Martina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diskurz; distorze; femininita; feminismus; gender; genderové stereotypy; hyperrealita; ideologie; konzumní společnost; maskulinita; mýtus; postmodernita; reklama; simulace; simulakrum; sociální kontrukce reality; stereotypizace; sémiotická analýza; advertising; consumer society; discourse; distortion; femininity; feminism; gender; gender stereotypes; hyperreality; ideology; maculinity; myth; post-modernity; semiotic analysis; simulacrum; simulation; social construction of reality; stereotypization

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/34029

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-484690


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet