Original title:
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
Translated title:
The improvement of competitive position Coop store in Planá u Mariánských Lázní
Authors:
RICHTARIKOVÁ, Hana Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu. The thesis is dealing with retail which goes through the continually changes. I focus on improvement of competitive postition store COOP in Planá u Mariánských Lázní. Several recommendation which arise during this thesis could improve the market position.
Keywords:
competition analysis; Consumer cooperative; consumers; marketing in retail; retail; retail mix.; analýza konkurence; Družstvo; maloobchod; marketing v maloobchodě; retail mix.; zákazníci Citation: RICHTARIKOVÁ, Hana. Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12160