Název: Srovnávací studie marketingová komunikace divadla Disk a studia Marta v akademickém roce 2006/2007
Překlad názvu: Comoalative Study of the Marketing Communication of Theater Disk and Study Marta in the Academic Year 2006/2007
Autoři: Čížková, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108475

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-484603


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet