Original title: Současný pohled mezinárodních organizací na koncept celoživotního učení - srovnání UNESCO a OECD
Translated title: Contemporary Perspectives of International Organisations on the Concept of Lifelong Learning - A Comparison of UNESCO and OECD
Authors: Moss, Linda ; Kopecký, Martin (advisor) ; Frič, Pavol (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: adult education; education; education policy; globalisation; human capital; knowledge society; lifelong learning; lifelong learning policy; OECD; social capital; UNESCO; celoživotní učení; globalizace; lidský kapitál; OECD; sociální kapitál; strategie celoživotního učení; UNESCO; vzdělávací politika; vzdělávání; vzdělávání dospělých; znalostní společnost

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62832

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-483794


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share