Název:
Marketingová komunikace ODS ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovaných na podzim 2009
Překlad názvu:
Marketing communication of the Civic Democratic Party in the parliamentary elections planned for Autumn 2009
Autoři:
Pokorný, Daniel ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Marketingová komunikace ODS ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovaných na podzim 2009" se zabývá politickým marketingem jako disciplínou, která je nedílnou součástí politické sféry. Na příkladu předvolební kampaně Občanské demokratické strany jsou popsány marketingové techniky a prostředky, které ODS použila k oslovení občanů před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovanými na podzim roku 2009. Konkrétní jevy této politické komunikace jsou konfrontovány s teoretickými postuláty politického i komerčního marketingu.Bachelor thesis "Marketing communication of the Civic Democratic Party in the parliamentary elections planned for Autumn 2009" deals with the problem of political marketing as an integral part of the political sphere. Marketing techniques, used for communication with Czech voters, will be described on the exapmle of the pre-election campaign of the Civic Democratic Party. Phenomenona of this polical communication will be compared with teoretical postulates of both political and commercial marketing.