Název: Mytologie a ideologie reklamy v časopise Vlasta z roku 1947 a 2011
Překlad názvu: Mythology and ideology of advertisemrnt in magazine Vlasta from 1947 and 2009
Autoři: Kusá, Iva ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ideologie; mytologie; sémiotická analýza; Vlasta; znakové kódy; Ideology; mythology; semiotic analysis; sign codes; Vlasta

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36771

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-481957


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet