Original title:
Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů
Translated title:
Aspects of the internet marketing in environment of czech sport clubs
Authors:
Outlý, Vítězslav ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Voráček, Josef (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] 1 Abstrakt Název Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů Cíle Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy současného stavu vypracovat ucelený soubor doporučení a pravidel správného používání internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů, která by bylo možno realizovat v praxi. Metody Dotazníkové šetření, heuristická analýza, popisná analýza, pozorování, SWOT analýza Výsledky Na základě analýzy potřeb uživatelů, současného stavu a popisné analýzy vytvořen ucelený balíček nástrojů internetového marketingu a doporučení pro jejich praktické využití fotbalovými kluby v České republice Klíčová slova Internet, marketing, internetový marketing, sportovní marketing, sportovní klub, fotbalový klub1 Abstract Title Aspects of Internet Marketing in environment of Czech Sport Clubs Objectives Objectives of diploma work is to make compact set of recommendations and rules of correct using of Internet marketing in environment of Czech Republic sport clubs. Methods Questionnaire examination, Heuristic analysis, Descriptive analysis, Observation, SWOT analysis Results Through analysis of acutal condition and analysis of users needs has been assessed compact set of Internet Marketing tools and created recommendations for their usage by football clubs in environment of Czech Republic. Keywords Internet, Marketing, Internet Marketing, Sport Marketing, Sport Club, Footbal Club
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48941