Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů
Outlý, Vítězslav ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
1 Abstrakt Název Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů Cíle Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy současného stavu vypracovat ucelený soubor doporučení a pravidel správného používání internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů, která by bylo možno realizovat v praxi. Metody Dotazníkové šetření, heuristická analýza, popisná analýza, pozorování, SWOT analýza Výsledky Na základě analýzy potřeb uživatelů, současného stavu a popisné analýzy vytvořen ucelený balíček nástrojů internetového marketingu a doporučení pro jejich praktické využití fotbalovými kluby v České republice Klíčová slova Internet, marketing, internetový marketing, sportovní marketing, sportovní klub, fotbalový klub
Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů
Outlý, Vítězslav ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
1 Abstrakt Název Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů Cíle Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy současného stavu vypracovat ucelený soubor doporučení a pravidel správného používání internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů, která by bylo možno realizovat v praxi. Metody Dotazníkové šetření, heuristická analýza, popisná analýza, pozorování, SWOT analýza Výsledky Na základě analýzy potřeb uživatelů, současného stavu a popisné analýzy vytvořen ucelený balíček nástrojů internetového marketingu a doporučení pro jejich praktické využití fotbalovými kluby v České republice Klíčová slova Internet, marketing, internetový marketing, sportovní marketing, sportovní klub, fotbalový klub

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.