Original title: Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
Translated title: The analysis of marketing environment for selected company
Authors: RADOVÁ, Veronika
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer trends; gastronomy; marketing environment; micro-environment analysis; the macro-environment; analýza; gastronomie; makro prostředí; marketingové prostředí; mikro prostředí; trendy; zákazník
Citation: RADOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí vybrané firmy. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/18990

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48078


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share