host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Bakalářské práce
> Diagnostika úrovně porozumění číslu jako počtu u předškolních dětí
Informace
Soubory
Název:
Diagnostika úrovně porozumění číslu jako počtu u předškolních dětí
Překlad názvu:
Diagnosis of preschool children's ability to understand quantitative property of numbers
Autoři:
Jůzková, Marie
;
Chvál, Martin
(vedoucí práce) ;
Kaslová, Michaela
(oponent)
Typ dokumentu:
Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Klíčová slova:
diagnostika dětí předškolního věku
;
porozumění číslu
;
předmatematické představy
;
číslo jako počet
;
diagnosis of preschool children
;
number as a quantity
;
preschool mathematics
;
understanding of number
Instituce:
Fakulty UK (VŠKP) (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74146
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-480318
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Univerzita Karlova
>
Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Bakalářské práce
Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet