Název: Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2008
Překlad názvu: The analysis of marketing communication of the International Film Festival Karlovy Vary in the year 2008
Autoři: Tesařová, Michaela ; Šobr, Michal (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/29037

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-479869


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet