Název: Pozice žáka se specifickými poruchami učení ve třídě běžné základní školy
Překlad názvu: In-class position of the pupils with specific learning disability on second tier of elementary school
Autoři: Jiřinová, Aneta ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: pozice žáka s SPU ve třídě; psychosociální aspekty SPU; sebepojetí; Specifické poruchy učení (SPU); školní úspěšnost; in-class position of the pupils with SPU); psychosocial aspects of SPU; school self-conception; self-conception; Specific learning disabilities (SPU)

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65975

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-476482


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet