Název: Facial Coding jako nástroj neuromarketingového měření emoční odezvy
Překlad názvu: Facial Coding as a tool in neuromarketing research of emotional response
Autoři: Picková, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; Facial Action Coding System; Marketingový výzkum; neuromarketing; rozbor mimiky; emotions; expression analysis; Facial Action Coding System; Marketing research; neuromarketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72059

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-476223


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet