Název:
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
Překlad názvu:
Advertising as a tool of communication mix
Autoři:
DUFKOVÁ, Iva Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zhodnocení současných nabídek reklam a charakteristika systému sestavování rozpočtů v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání jsou reklamy na jednovlivých rádiích, spokojenost firem s prací reklamní agentury a následně jejich reklamou a pohled spotřebitelů na reklamu.The target of the thesis is an evaluation of current advertising offers and budgeting system characteristic of a particular organization. Object of study is advertising on various radio stations, satisfaction with the work of companies, advertising agencies and then to their advertising and consumers look to advertising.
Klíčová slova:
cena; distribuční cesty; marketing; marketingová komunikace; produkt; reklama; reklamní kampaň; reklamní rozpočet; advertisement; advertising; advertising budget; campaign; marketing; marketing communications; place; price; product; promotion Citace: DUFKOVÁ, Iva. Reklama jako nástroj komunikačního mixu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15000