Original title:
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
Translated title:
Advertising as a tool of communication mix
Authors:
DUFKOVÁ, Iva Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je zhodnocení současných nabídek reklam a charakteristika systému sestavování rozpočtů v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání jsou reklamy na jednovlivých rádiích, spokojenost firem s prací reklamní agentury a následně jejich reklamou a pohled spotřebitelů na reklamu.The target of the thesis is an evaluation of current advertising offers and budgeting system characteristic of a particular organization. Object of study is advertising on various radio stations, satisfaction with the work of companies, advertising agencies and then to their advertising and consumers look to advertising.
Keywords:
advertisement; advertising; advertising budget; campaign; marketing; marketing communications; place; price; product; promotion; cena; distribuční cesty; marketing; marketingová komunikace; produkt; reklama; reklamní kampaň; reklamní rozpočet Citation: DUFKOVÁ, Iva. Reklama jako nástroj komunikačního mixu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15000