Název:
Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti
Překlad názvu:
Analysis of the marketing communication Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod from 1991 to the present
Autoři:
Karbanová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti" se zabývá druhým největším knižním veletrhem v České republice. Jejím cílem bylo zmapovat postupné budování veletrhu coby platformy, kde se každoročně setkávající autoři, nakladatelé knihkupci, ale také umělci, čtenáři či děti. Práce se tedy zaměřuje na jedné straně na analýzu historického vývoje marketingové komunikace veletrhu, na druhé straně současně pomocí dotazníkového šetření reflektuje její aktuální stav. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena doporučení na zlepšení komunikace veletrhu a zároveň i nové způsoby komunikace s veřejností.The bachelor's thesis "Analysis of the development marketing communication Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod from 1991 to the present" deal with the second biggest book fair in the Czech Republic. The aim of the thesis is to chart the development of step by step building the fair as a platform, where authors, publishers, but also artists, readers and children meet every year. On the one hand the thesis is focused on analysis of the history development of marketing communication; on the other hand there was made a survey, which reflects the current situation of the fair. Based on the results of the survey was proposed the recommendations to reform communication of the fair and simultaneously new ways of communications with public.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace veletrhu; město Havlíčkův Brod; Podzimní knižní veletrh; SWOT analýza knižního veletrhu; výstava a veletrh; vývoj marketingové komunikace; Autumn Book Fair; city of Havlíčkův Brod; development of marketing communication; exhibition and fair; Marketing communication of a fair; SWOT analysis of the book fair