Název: Návrhy na zdokonalení marketingových strategií zařízení pro regeneraci a rekondici v konkurenčních podmínkách Středního Povltaví
Překlad názvu: Suggestions for improvement of marketing strategies for sport and regeneration equipments in the competitive conditions of Central Povltaví
Autoři: Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketing; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; competition; marketing; marketing mix; marketing of services; marketing strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38815

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-475390


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet