Název: Porovnání výsledků učení žáků s průměrným a podprůměrným prospěchem v hodinách vedených frontálně s hodinami vystavěnými na principech dramatické výchovy
Překlad názvu: Comparison of learning effectivity of pupils with lawer results in lessons taught frontal with lessons build on principles of Drama in Education
Autoři: Coufalová, Barbora ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dramatická výchova; efektivita; frontální výuka; Porovnání; slabší prospěch; učení; vyhodnocení; žáci; Comparison; Drama in Education; effectivity; evaluation; frontal teaching; lawer results; learning; pupils

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-474172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet