Název: Vliv českých deníků na knižní trh v roce 2012
Překlad názvu: Czech media's influence on the book market in 2012
Autoři: Novák, Vít ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; experiment; knihy; knižní trh; média; nakladatelé; vliv médií; analysis; book market; books; experiment; media influence; medias; publishers

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70582

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-474084


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet