Název:
Ochutnejte Českou republiku ! - Kampaň CzechTourism - Czech Specials
Překlad názvu:
Ochutnejte Českou republiku! - Czech Tourism Campaign - Czech Specials
Autoři:
Michlová, Markéta ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Ochutnejte Českou republiku! - Kampaň CzechTourismu - Czech Specials pojednává o kampani České centrály cestovního ruchu CzechTourism. Projekt se sloganem "Ochutnejte Českou republiku!" aneb Czech Specials má za úkol připomenout kulinářské bohatství, kterým Česká republika oplývá. První část práce je věnována teorii marketingu a cestovního ruchu. Druhá část pojednává o centrále CzechTourism a jejím projektu Czech Specials. Obsahuje informace o tomto projektu a jeho analýzu.Thesis "Ochutnejte Českou republiku!" - CzechTourism campaign - Czech Specials deals with the CzechTourism campaign. The project with the slogan "Taste the Czech Republic!" or Czech Specials is trying to remind the culinary heritage, which abounds in the Czech Republic. The first part deals with the theory of marketing and tourism. The second part deals with the CzechTourism agency and the Czech Specials project and contains information about this project and its analysis.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Czech Specials; CzechTourism; gastronomie; stravování; zážitkový marketing; catering; Czech Specials; CzechTourism; event marketing; gastronomy; tourism