Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků vybraného zimního stadionu.
Translated title:
Marketing research of customer satisfaction in selected Winter Hall
Authors:
Bílková, Luďka ; Janák, Vladimír (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků vybraného zimního stadionu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit spokojenost návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově. Na základě výsledků byly poté vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zdokonalení služeb. Metody: V empirické části diplomové práce bylo využito kvantitativně- kvalitativní šetření. Pro zjištění spokojenosti návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově bylo uskutečněno písemné a elektronické dotazování určené pro návštěvníky stadionu, mimo to proběhl polostrukturovaný rozhovor s vedoucím pracovníkem a pro prohloubení výzkumu byly vedeny polostrukturované rozhovory s návštěvníky stadionu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí tabulek, grafů, klasifikačních křížů a diagramů. Výsledky ukazují, že jsou návštěvníci stadionu se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou návštěvníci spokojeni s umístěním stadionu, čistotou vstupní haly a recepce. Naopak nejhůře hodnotí otevírací dobu a nabídku občerstvení. Jako nejdůležitější aspekt se pro ně jeví kvalita ledové plochy a čistota vstupní haly a recepce. Nejméně je zajímá hlasitost a výběr hudby. Primárně by návštěvníci přivítali častější veřejné bruslení pro...Title: Marketing research of customer satisfaction in selected Winter Hall Objectives: The main aim of the diploma thesis is to evaluate the satisfaction of visitors of public skating with the services provided at the Ludvík Košek Winter Hall in Turnov. On the basis of the results, suggestions and recommendations were developed to improve services. Methods: In the empirical part of the diploma thesis, quantitative-qualitative research was used. A written and electronic questionnaire designed for the stadium visitors was made in order to find out the satisfaction of the public skating visitors with the services provided at the Ludvík Košek Winter Hall in Turnov. Futhermore a semi-structured interview was conducted with the manager and semi-structured interviews with the stadium visitors were conducted to deepen the research. Results: The results of the research are represented by tables, graphs, classification crosses and diagrams. The results show that the stadium visitors are quite satisfied with the services. Visitors are most satisfied with the location of the stadium, the cleanliness of the lobby and reception. On the contrary, the worst rating is the opening hours and refreshments. The most important aspect for them is the quality of the ice surface and the cleanliness of the lobby and...
Keywords:
customer satisfaction; Quality; services; winter hall; Kvalita; služby; spokojenost zákazníka; zimní hala
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118274