Original title: Zprostředkované učení - významný faktor pomoci sociálně znevýhodněným žákům (v procesu učení)
Translated title: Mediated training as a possibility for socially disadvantaged students
Authors: Škopková, Pavla ; Krykorková, Hana (advisor) ; Běhalová, Andrea (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: cognition; cognitive autonomy; Feuerstein's Instrumental Enrichment Porgramme; intelligence; Intervencion Program for Struktural Cognitive Modifiability; Learning Potencial Assessment Device (LPAD); Mediated Learning Experience (MLE); Modification of Cognitive Functions; motivation; selfreflection; Feuersteinova metoda Instrumentálního obohacování; Feuersteinova teorie zprostředkovaného učení; intervence; Kognice; kognitivní psychologie; kognitivní svébytnost; konstruktivismus; LPAD; metakognice; motivace; osobnostní rozvoj; rozvojetvorné učení; sebereflexe; strukturální kognitivní modifikace; zkušenost zprostředkovaného učení

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62648

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-470754


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share