Original title:
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Translated title:
Brand management and research of Brand Name Škoda
Authors:
STIEGLER, Juraj Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a návrhem opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.This thesis deals with the marketing research Skoda brand cars in terms of their re-purchase and design measures to increase consumer loyalty to the brand.
Keywords:
a. s.; brand loyalty; brand management; marketing research; Škoda Auto; a. s.; marketingový výzkum; věrnost značce; řízení značky; Škoda Auto Citation: STIEGLER, Juraj. Řízení značky a výzkum značky Škoda. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12124