Název: Fenomén hromadného nakupování - příčiny jeho rozšíření a postavení spotřebitele na tomto trhu z uživatelské perspektivy
Překlad názvu: The group buying phenomenon - factors leading to it's popularity and consumer position on the daily deals market from the user perspective
Autoři: Sedláková, Klára ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Balážová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hromadné nakupování; internetové nakupování; konzumní společnost; motivace; postavení spotřebitele; slevové servery; slevy; spotřeba; consumer position; consumer society; consumption; daily deals websites; group buying; internet shopping; motivation; sales

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45829

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-470449


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet