Název:
Využití percepčně motorických nápravných cvičení při reedukaci specifických poruch učení
Překlad názvu:
The Use of Motor Exercises for the Rehabilitation of Specific Problems in Education
Autoři:
Šimanová, Marina ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je představit metodu Percepčně-motorických nápravných cvičení a možnosti jejího využití při reedukaci dětí se specifickými poruchami učení. Záměrem je metodu uvést do kontextu s dosavadními teoretickými poznatky o SPU a deficity dílčích funkcí jako příčinou vzniku specifických poruch učení, dále popsat historii vývoje náprav a samotnou diagnostiku a nápravná cvičení.The aim of this diploma work is to introduce a method of Perceptional-motoric correctional excercises and the ways of iťs usage in children with specific learning disorders. The intention is to contextualize this method with present teoretical fmdings about specific learning disorders and about component functions deficits as a cause of specific learning disorders origin. Furher, this work describes history of development of corrections and diagnostics and correctional excercises themselves.