Název: Značková strategie : Dove na českém trhu od roku 1995
Překlad názvu: The brand strategy : Dove on the Czech market since 1995
Autoři: Neupauerová, Patrícia ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/11508

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-469885


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet