Název:
Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy
Překlad názvu:
Communication activities in tourist industry in 2014: compatative studies of cities Madrid and Prague
Autoři:
Nguyen, Quyen ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity cestovního ruchu v roce 2014: komparativní studie Madridu a Prahy pojednává o možnostech marketingu v oblasti cestovního ruchu, konkrétně marketingu měst. Po definici pojmu marketingu cestovního ruchu následuje popis marketingových nástrojů podle marketingového mixu, přičemž je kladen důraz na možnosti marketingové komunikace. Práce obsahuje konkrétní popis a analýzu jednotlivých nástrojů, pomocí kterých jsou řízeny komunikace měst. Další části tvoří deskripce a analýza marketingových aktivit dvou evropských měst - Madridu a Prahy. Cílem byla komparace propagačních aktivit měst - jak v rámci informačních center, tak i prostřednictvím outdoorové propagace, internetové propagace a public relations. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)The bachelor`s thesis Communication activities in tourist indursty in 2014: comparative studies of cities Madrid and Prague discusses the possibilities of marketing in tourism, particularly city marketing. Definition of the concept of tourism marketing is followed by a description of the marketing tools of the marketing mix, with the emphasis on the methods of marketing communications. The thesis includes specific description and analysis of the various tools which are applied in communications of cities. Next sections consist of a description and analysis of marketing activities of the two European cities - Madrid and Prague. The aim was to compare the promotional activities of cities - via the information centers, as well as via outdoor advertising, internet promotion and public relations. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
cestovní ruch; komunikace měst; Madrid; marketingová komunikace destinace; Praha; propagace; city communication; Madrid; marketing communication of destination; Prague; promotion; tourism