Název: Dogme - Role učitele ve výuce s prvky Dogme
Překlad názvu: Dogme - The Role of the Teacher in Dogme Approach
Autoři: Kulíková, Daniela ; Žďárek, Karel (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Dogme; Luke Meddings; Scott Thornbury; the role of the teacher; Dogme; Luke Meddings; role učitele; Scott Thornbury

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52746

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-466517


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet