Original title:
Strategie společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a zahraničních trzích
Authors:
Kouřilová, Martina ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Čížek, Erik (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a hlavních exportních trzích. Vychází ze zhodnocení externích a interních vlivů a vyzdvihuje charakteristické rysy jednotlivých trhů. Zaměřuje se také na srovnání marketingových strategií na těchto trzích a pokouší se navrhnout co nejefektivnější řešení do budoucna.
Keywords:
analýza prostředí; klíčové thry; marketinová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2736