Original title: Strategie společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a zahraničních trzích
Authors: Kouřilová, Martina ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Čížek, Erik (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a hlavních exportních trzích. Vychází ze zhodnocení externích a interních vlivů a vyzdvihuje charakteristické rysy jednotlivých trhů. Zaměřuje se také na srovnání marketingových strategií na těchto trzích a pokouší se navrhnout co nejefektivnější řešení do budoucna.
Keywords: analýza prostředí; klíčové thry; marketinová strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2736

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4663


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share