Název:
Strategie společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a zahraničních trzích
Autoři:
Kouřilová, Martina ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čížek, Erik (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a hlavních exportních trzích. Vychází ze zhodnocení externích a interních vlivů a vyzdvihuje charakteristické rysy jednotlivých trhů. Zaměřuje se také na srovnání marketingových strategií na těchto trzích a pokouší se navrhnout co nejefektivnější řešení do budoucna.
Klíčová slova:
analýza prostředí; klíčové thry; marketinová strategie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2736