Název: Muzikoterapie jakožto podpora studenta s Downovým syndromem
Překlad názvu: Music therapy as a support for student with Down syndrome
Autoři: Koucun, Jan ; Lipský, Matěj (vedoucí práce) ; Pejřimovská, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá úlohou muzikoterapie, jako podpůrného prostředku pro člověka, který potřebuje pomoc na cestě životem. Popisuje průběh a vývoj jednotlivých muzikoterapeutických setkání, jejich dopad na klienta při uvědomování si vlastních hodnot a jejich transformaci do osobního a studentského života. Práce byla vypracována na základě vývoje kazuistiky v čase, rozhovorů a reflexe celé práce. Klíčová slova: Muzikoterapie, Klient, Muzikoterapeut, Hudba, Edukace, Downův syndrom, Mentální postižení Abstract This thesis describing with the role of music therapy as a means of support for someone who needs help along the way. It describes the progress and development of individual music therapy meetings, their impact on the client in recognizing one's own values and their transformation into a personal and student life. The work was developed based on the development of case reports in time, interviews and reflection of the whole work. Keywords: Music therapy, Client, Music therapist, Music, Education, Down syndrome, Mental disability
Klíčová slova: Downův syndrom; Edukace; Hudba; Klient; Mentální postižení; Muzikoterapeut; Muzikoterapie; Client; Down syndrome; Education; Mental disability; Music; Music therapist; Music therapy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49555

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-466201


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet