Název:
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Překlad názvu:
Communication strategy of the company Ambiente in 2012-2017
Autoři:
Kučerová, Vlaďka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente restaurants je fakt, že disponují interním marketingovým oddělením, které se stará o komunikaci všech značek. Jedná se tak o jedny z mála místních gastronomických provozů, které využívají metod marketingové komunikace a public relations. Strukturálně se práce rozděluje na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve obsahuje obecnou charakteristiku důležitých marketingových pojmů. Konkrétně se jedná o pojmy public relations, osobní public relations, marketingová komunikace, branding, sociální sítě, content marketing a nepříliš známý food marketing. Dále práce přibližuje historii a současnost společnosti. Navazující kapitola je věnována české a zahraniční konkurenci. Příkladů z české konkurence je trochu více, protože se častokrát konkurence dokáže hodnotově rovnat pouze s jedním podnikem, nikoliv s celým konceptem. Oproti tomu u zahraniční konkurence uvádím pouze podniky newyorského kuchaře Davida Changa, který otevřel přes dvacet různorodých restaurací během posledních dvaceti let, stejně tak jako majitel Ambinete restaurants, Tomáš Karpíšek. Praktická část zpočátku poodkrývá...The bachelor thesis is focused on the description of the communication of the gastronomy company Ambiente restaurant, which includes over twenty different restaurants all over the Czech Republic. The reason I chose Ambiente restaurants is that they have an internal marketing department that takes care of all brands. This is one of the few local gastronomic establishments that use the methods of marketing communication and public relations in our country. Structurally, the thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part firstly contains a general characteristic of important marketing concepts. Specifically about the terms such as public relations, personal public relations, marketing communication, branding, social networking, content marketing and not very well-known food marketing. Secondly, the work is about the history and the present of company. The following chapter is devoted to Czech and foreign competition. There are more of the examples of Czech competition, because the competition is often equal to one business, not to whole concept. I mention just one foreign competition the model of the New York restaurant owned by David Chang, who has opened over twenty different restaurants over the past twenty years, as well as the owner of Ambinete restaurants, Tomáš...
Klíčová slova:
Ambiente restaurants; content marketing; marketingová komunikace; public relations; sociální sítě; Ambiente restaurants; content marketing; marketing communications; public relations; social sites