Název:
Znalost veslování u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci
Překlad názvu:
Knowledge of rowing between students of Faculty of Physical Education and Sport, Charles University and Faculty of Physical Culture Palacký University Olomouc
Autoři:
Richterová, Nikol ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kozák, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Znalost veslování u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci Cíle: Hlavním cílem práce je výzkum zaměřený na rozsah znalostí o veslování u studentů dvou sportovně zaměřených VŠ fakult. Dalším cílem je porovnání znalostí studentů vybraných fakult mezi sebou navzájem. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito kvantitativního výzkumu, pro který bylo plánováno 100 respondentů. Výzkum byl proveden pomocí elektronického dotazování, kdy dotazník vyplnilo celkem 119 respondentů z FTVS UK a FTK UP. Výsledky: Na základně výsledků výzkumu je možné konstatovat, že znalosti a povědomí o veslování je u respondentů spíše průměrné. Na tři otázky odpovědělo správně téměř 75% respondentů, na jinou otázku uvedlo správnou odpověď pouze 12% z dotazovaných studentů. Při vzájemném porovnání obou fakult, je možné říci, že znalosti respondentů o veslování jsou u obou fakult srovnatelné. Klíčová slova: veslování, marketingový výzkum, vysoká škola, studenti, porovnáníTitle: Knowledge of rowing between students of Faculty of Physical Education and Sport - Charles University and Faculty of Physical Culture - Palacký University Olomouc Objectives: The main objective of this work is research on the extent of knowledge about rowing of the students of two sports-oriented university faculties. Another aim is to compare general knowledge of students and comparison of the two selected faculties Methods: To determine the necessary information was used quantitative research, using on-line interviews. Before the interview was modified a questionnaire on the given subject, which was planned for 100 respondents. The research was conducted using an electronic questioning when the questionnaire was completed 119 respondents from Faculty of Physical Education and Sport - Charles University and The Faculty of Physical Culture - Palacký University Olomouc Results: Based on the research results, it is possible to say that knowledge and awareness about the rowing is among respondents rather average. Approximately 75 % of the respondents knew the correct answer in three questions. But to another question stated the right answer only 12 % of respondents. After mutual comparison of the two faculties, it is possible to say that knowledge of rowing are comparable. Keywords: rowing,...
Klíčová slova:
marketingový výzkum; porovnání; studenti; veslování; vysoká škola; comparison; rowing,marketing research; students; university