Název: Management znalostí
Překlad názvu: Knowledge management
Autoři: Karpecká, Martina ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Nováková, Kamila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: Žijeme v turbulentní době znalostní společnosti a ekonomiky, která vyžaduje neustálou reakci na měnící se prostředí. Neobejdeme se bez neustálého vyhodnocování informací, získávání a řízení znalostí. Tématem mé bakalářské práce je problematika managementu znalostí, kterou jsem si vybrala, neboť je to téma, které mne zajímá jak z hlediska mé předchozí pracovní kariéry personálního manažera, tak i z hlediska mého dalšího profesního rozvoje. Problematika řízení znalostí je v současnosti velmi aktuální, o čemž svědčí mj. i studie nadnárodní konzultační firmy Accenture (2006). Podle této studie bude během následujících dvou let vyprodukováno více dat a informací než za celou historii lidské společnosti, přičemž 93 % z nich bude v digitální podobě. Problematika efektivního řízení znalostí by se tak měla stát jednou z hlavních priorit většiny společností a je pouze otázkou času, kdy přistoupí kjejí realizaci i ty, které zatím váhají. Cílem této práce je teoretické zpracování problematiky řízení znalostí a následná systemizace poznatků. Vzhledem k vymezenému rozsahu této práce není možné detailně postihnout všechny aspekty zvolené problematiky. Toto téma je totiž velmi rozsáhlé a existuje jak mnoho různých úhlů pohledů na něj, tak také mnoho protikladných přístupů k tomu, jak znalosti řídit. Nad rámec teoretického...

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/10486

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-464862


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet