Název: Narativní postupy v japonské reklamě
Překlad názvu: Narrative Strategies in Japanese Commercials
Autoři: Birnerová, Aneta ; Tirala, Martin (vedoucí práce) ; Sýkora, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Japonská televizní reklama; japonské celebrity; model AIDMA; naratologický rozbor; naratologie; naratologie hudby; příběh a diskurz; soft-sell; syžet a fabule; discourse; Japanese celebrities; Japanese TV commercials; model AIDMA; music narratology; narratological analysis; narratology; plot & soft-sell; story; story &amp

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83194

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-464194


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet