Original title: Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
Translated title: Brand and its significance while forming the position on the market by way for example of an enery company
Authors: VONDRÁKOVÁ, Markéta
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: above the line; below the line; brand; co-branding; company; energy; market; migration; positioning; promotion; rebranding; energetika; kampaň; komunikace; logo; migrace; reklama; výzkum; značka
Citation: VONDRÁKOVÁ, Markéta. Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9176

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46352


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share