Název:
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of marketing environment in company Milan Král s.r.o.
Autoři:
STIFTEROVÁ, Alice Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.This bachelor studies analyses of marketing environment - internal and external. It consists of two parts. First part contains theoretical conceptions of thema. Second part is practical and develops analysis. End part contains suggestions for getting better market place position.
Klíčová slova:
finanční analýza; makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza.; financial analysis; macroenvironment; Marketing; marketing environment; microenvironment; Porter's model of five powers; STEP analysis. Citace: STIFTEROVÁ, Alice. Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9107