Original title:
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
Translated title:
Analysis of marketing environment in company Milan Král s.r.o.
Authors:
STIFTEROVÁ, Alice Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.This bachelor studies analyses of marketing environment - internal and external. It consists of two parts. First part contains theoretical conceptions of thema. Second part is practical and develops analysis. End part contains suggestions for getting better market place position.
Keywords:
financial analysis; macroenvironment; Marketing; marketing environment; microenvironment; Porter's model of five powers; STEP analysis.; finanční analýza; makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza. Citation: STIFTEROVÁ, Alice. Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9107