Original title:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Translated title:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Authors:
KAMENÍKOVÁ, Lucie Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Nejprve jsem provedla studium odborné literatury a sbět sekundárních údajů. Dále byl proveden terenní výzkum ve vybraném maloobchodním subjektu. Ten byl zkoumán formou případové studie a proběhlo také dotazníkové šetření vybraných maloobchodů. Získané údaje byly vyhodnoceny a byla poskytnuta doporučení.I studied special literature and I collected secondery data. I made field research in a choice subject. I studied a choice subject in a paper. I collected questionnaires from a subjects. I evaluated data and I gave recommendation.
Keywords:
customer; marketing; research; shop; marketing; obchod; výzkum; zákazník Citation: KAMENÍKOVÁ, Lucie. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8873