Název:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři:
NOVÁKOVÁ, Gabriela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své práci jsem zanalyzovala stav využívání marketingových nástrojů ve vybrané oblasti Jihočeského kraje. Tato analýza mi poskytla informace o nízké úrovni využívání marketingu v oblasti malého a středního podnikání. Výzkum jsem dělala formou dotazníkového šetření a případovou studií ve vybraném maloobchodním subjektu, který byl zkoumán hlouběji a navrhla jsem pro tento maloobchodi i doporučení, pro zlepšení jeho prosperity, z hlediska marketingu.In my research I have analyzed the level of usage of various marketing tools in selected area of South Bohemia county. This analyze provided certain information about low level of usage of marketing within small and midsize business. Majority of small business owners understands marketing as a add campaign and they use only this one area of the whole marketing concept. To increase effectiveness, it is important to link all marketing tools together.
Klíčová slova:
maloobchod; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; marketing; marketing mix; marketing research; retail Citace: NOVÁKOVÁ, Gabriela. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8868