Název: Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu: Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři: BUCHTOVÁ, Tamara
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; maloobchod; malé a střední podniky; marketing; customer; marketing; qualitative research; quantitative research; retail; small and middle business
Citace: BUCHTOVÁ, Tamara. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8854

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46154


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet