Název:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři:
BUCHTOVÁ, Tamara Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.The state of using of marketing tools was analysed in a picked retail subject and an improving of the present state of marketing tools in the chosen retail subject was suggested. The quantitative research have been done in the form of quetionnaire and qualitative in the form of detailed study. The situation of exquisite retail dealer was investigated in the form of detailed study.
Klíčová slova:
kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; maloobchod; malé a střední podniky; marketing; customer; marketing; qualitative research; quantitative research; retail; small and middle business Citace: BUCHTOVÁ, Tamara. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8854